האם אקסהיביציוניזם זה בשבילי

האם אקסהיביציוניזם זה בשבילי

מספר מילים 307

כמה סימנים שיכולים להעיד כי יש לך עניין באקסהיביציוניזם

  • אתה מפנטז שאחרים יסתכלו עלייך – ללא ספק זוהי אחת האינדיקציות החזקות ביותר. כאשר אתה מוצא את עצמך מפנטז בקביעות על כך שיצפו. בין אם לבד ובין אם עם בת הזוג. יתכן כי אלו המחשבות שמביאות אותך לשיא בזמן יחסי מין או בזמן אוננות.
  • זיכרונות מוקדמים מעת גילי המיניות – אם זיכרון מוקדם של העצמי המיני שלך כרוך בהתבוננות. כלומר אם יש לך זיכרון מוקדם מגיל צעיר, לראות אותך עירום ולהיזכר בזיכרון הזה כמבוגר מעורר אצלך תחושה אירוטית, אתה יכול להיות אקסהיביציוניסט. הפסיכולוגים מסבירים כי התבניות האירוטיות שלנו נוטות להיווצר כאשר אנו צעירים. והפעמים הראשונות שבהן אנחנו חווים את עצמנו כיצורים מיניים אולי לא נוצרות כשאנחנו מעורבים באקטים מיניים. הזיכרונות העמוקים ביותר של האני הארוטי הופכים לחלק בלתי נפרד ממה שמדליק אותנו (או מוריד אותנו).
  • אתה אוהב מועדוני סטריפטיז או צורות דיגטליות של תרבות זו – גם אם אינך עוסק בזה, צפויה משיכה טבעית לראות אחרים העוסקים בזה.
  • אתה נהנה להציג עבור בנות הזוג – ישנם גברים העושים זאת בצורה ביישנית. אולי מכבים את האור, מורידים את הבגדים מתחת למיטה וכו. אבל אם אתה מראה סימנים הפוכים, כלומר אוהב לנפנף בערום שלך בגלוי ובצורה מובלטת מול בת הזוג. וכאשר אתה מרגיש טוב עם זה ומסופק. למשל זה יכול לבלוט כאשר אתה מבלה בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה. אם אתה מרגיש צורך להראות את עצמך מול הנערה, זה מעיד על כך שאתה נהנה מזה.
  • כאשר אתה מתלבש סקסי על מנת למשוך תשומת לב – יתכן כי אינך מודע לכך. אבל אתה בוחר להתלבש בצורה סקסית על מנת למשוך מבטים. זה עשוי לבוא לידי ביטוי בכל פעם שאתה יוצא מהבית. אתה בוחר את הבגדים שלך, מכיוון שהם מרגישים לך סקסי.

אם אתה אקסהיביציוניסט זה בסדר גמור. אין צורך שתרגיש רע עם עצמך. כמובן שהחברה שלנו קצת רגישה לגבי הנושא. אבל למזלנו אתה יכול לעשות זאת בחופשיות באמצעות אתרי אינטרנט שונים בהם תוכל לשדר את הערום שלך לעולם.

אני מעריץ מאמרים נוספים

ניווט במבוך ההתמכרות למין: הבנת סיבות השורש, אפשרויות הטיפול והדרך להחלמה

התמכרות למין, המכונה לעתים היפרסקסואליות או התנהגות מינית כפייתית, היא נושא מורכב ולעתים קרובות לא מובן. בעוד שנושא ההתמכרות למין זכה לתשומת לב רבה יותר בשנים האחרונות, הוא…

ניווט במבוך ההתמכרות למין: הבנת סיבות השורש, אפשרויות הטיפול והדרך להחלמה

לגלות את הקסם התוסס והמגוון של תל אביב: העיר שלא ישנה לעולם

ממוקמת על חוף הים התיכון בישראל, תל אביב היא עיר שכובשת ללא מאמץ את ליבם של כל המבקרים בה. ידוע כמרכז התרבותי והכלכלי של המדינה, מטרופולין דינמי זה…

לגלות את הקסם התוסס והמגוון של תל אביב: העיר שלא ישנה לעולם

לחקור את העולם המפתה של פנטזיות ארוטיות

פנטזיות ארוטיות היו מקור לקסם ולמחלוקת לאורך ההיסטוריה. ממיתוסים וספרות עתיקים ועד לתקשורת המודרנית, נושא התשוקות המיניות וההנאה המינית תמיד היה חלק מהטבע האנושי. עם זאת, רק בסוף…

לחקור את העולם המפתה של פנטזיות ארוטיות