כיצד לרפא באופן טבעי תפקוד לקוי של זיקפה

כיצד לרפא באופן טבעי תפקוד לקוי של זיקפה

מספר מילים 300

תפקוד לקוי של זיקפה הוא בעיה נפוצה המשפיעה על חלק ניכר מהאוכלוסייה. החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות שאתה יכול לנסות כדי לעזור להקל על הסימפטומים ED ולשחזר את התפקוד המיני.

הצעד הראשון לריפוי טבעי של ED הוא לבצע שינויים באורח החיים. התחילו בתזונה מאוזנת היטב עם שפע של פירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבונים רזים ושומנים בריאים. פעילות גופנית באופן קבוע ולנסות לנהל את הלחץ. הפחתת מתח הוכחה כבעלת השפעה חיובית על תסמיני ED כמו גם עיסוק בטכניקות הרפיה כגון יוגה או מדיטציה.

בנוסף לשינויים באורח החיים, תוספים או צמחי מרפא מסוימים עשויים לעזור עם ED. מחקרים מראים כי גינקו, L-ארגינין ויוהמבה, למשל, עשויים להגביר את זרימת הדם לפין, מה שעוזר להפחית את תסמיני ED.

אם שינויים באורח החיים ותרופות טבעיות לא נראה עובד, ייתכן שתרצה להתייעץ עם הרופא שלך על אפשרויות טיפול אחרות. שוחח עם הרופא שלך על נטילת תרופות כגון sildenafil (ויאגרה), vardenafil (לויטרה), ו tadalafil (סיאליס). אתה והרופא שלך יכולים לדון ביתרונות הפוטנציאליים, תופעות הלוואי והעלויות של כל אחד מהם.

אם תרופות אינן פועלות, ייתכן שתרצה לשקול צורות אחרות של טיפול כגון משאבות הפין, מכשירי ואקום או זריקות. שוחח עם הרופא שלך כדי לקבוע איזו אפשרות עשויה להתאים לך.

סקס גדול
חשוב לציין כי ED אינו בהכרח מצב קבוע. אם אתה מבצע שינויים באורח החיים, מנסה תרופות טבעיות, ו / או לוקח תרופות, ייתכן שתוכל לפתור את הסימפטומים ED ולשחזר את התפקוד המיני שלך.

אם אתה מתמודד עם תפקוד לקוי של זיקפה, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לדבר עם הרופא שלך. הוא או היא יכולים לעזור לך לקבוע את הגורם ל- ED שלך ולהציע את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר. הקפד לספר לרופא שלך על כל תוספי מזון או צמחי מרפא שאתה עשוי לקחת, כמו גם כל תרופות אחרות שאתה לוקח כרגע. בעזרת הרופא שלך, אתה יכול לנקוט צעדים לקראת ריפוי טבעי של ED שלך ושחזור תפקוד מיני.

אני מעריץ מאמרים נוספים

ניווט במבוך ההתמכרות למין: הבנת סיבות השורש, אפשרויות הטיפול והדרך להחלמה

התמכרות למין, המכונה לעתים היפרסקסואליות או התנהגות מינית כפייתית, היא נושא מורכב ולעתים קרובות לא מובן. בעוד שנושא ההתמכרות למין זכה לתשומת לב רבה…

ניווט במבוך ההתמכרות למין: הבנת סיבות השורש, אפשרויות הטיפול והדרך להחלמה

לגלות את הקסם התוסס והמגוון של תל אביב: העיר שלא ישנה לעולם

ממוקמת על חוף הים התיכון בישראל, תל אביב היא עיר שכובשת ללא מאמץ את ליבם של כל המבקרים בה. ידוע כמרכז התרבותי והכלכלי של…

לגלות את הקסם התוסס והמגוון של תל אביב: העיר שלא ישנה לעולם

לחקור את העולם המפתה של פנטזיות ארוטיות

פנטזיות ארוטיות היו מקור לקסם ולמחלוקת לאורך ההיסטוריה. ממיתוסים וספרות עתיקים ועד לתקשורת המודרנית, נושא התשוקות המיניות וההנאה המינית תמיד היה חלק מהטבע האנושי.…

לחקור את העולם המפתה של פנטזיות ארוטיות