נערת ליווי שהזמנתי הביתה

נערת ליווי שהזמנתי הביתה

מספר מילים 263

הזמנתי הביתה נערת ליווי ותכננתי לעצמי ערב מושלם. דמיינתי בראש כל מיני דברים שאני רוצה לעשות, אבל לא עשיתי איזו תכנית; פשוט אמרתי לעצמי בוא ניתן לדברים לזרום.

נערת הליווי הגיעה בשעה שקבענו. כמעט ששכחתי לנשום כאשר ראיתי את היופי שעמד לי מול העיניים השדיים שלה היו פשוט מושלמים. כבר ראיתי לא מעט שדיים בחיי, אבל דבר כזה ראיתי רק בסרטים. הם היו כך כל עגלגלים ומפתים. ואת זה אני אומר עוד לפני שהיא הורידה את החולצה.

כבר שהיא נכנסה הביתה הבאתי איזה ליטוף קטן בחזה, ככה בשביל לקבל את פניה. היא אחזה בידי המושטת, דבר שגרם לי להרגיש קצת לא נעים… אתם יודעים אולי זה לא במקום… הרי אפילו לא הצעתי לה איזה כוס מים. אבל אז היא אחזה גם בידי השנייה והניחה את שתיהן על החזה שלה וחייכה. אחזתי בשדיים ובחנתי אותם מקרוב, הבטתי אל עומד המחשוף והתחלתי להרגיש איך הזין שלי מתעורר.

הזמנתי אותה להתיישב על הספה, אך היא רכנה על הספה והחלה לנענע את ישבנה. נצמדתי מאחוריה, עדיין שנינו עם הבגדים, והתחלתי להרגיש את גופה. היא הושיטה יד להפשיל את מכנסיה, ואני מייד התנדבתי לעזור, כמובן משכתי גם את התחתונים כלפי מטה.

היה לה תחת מהפנט שהייתי חייב לאכול. התנפלתי עליו והתחלתי ללקק ולאכול. מכאן העניינים זרמו, ותוך כדי הכל כבר הורדנו את הבגדים. עכשיו סוף סוף ראיתי את השדיים שלה במלואם.
היא התיישבה על הספה ואני עמדתי מולה על הרצפה. היא הצמידה את הזין שלי לשדיים שלה והתחלתי להתנועע כאשר הזין שלי משתפשף בין שדיה השופעים. תפסתי לה את השיער וכופפתי את ראשה כלפי מטה; היא מייד הבינה מה אני רוצה והחלה למצוץ במרץ. וזו הייתה רק ההתחלה לערב מופלא ומלא בתשוקה.

אני מעריץ מאמרים נוספים

לחקור את חיפה: העיר התוססת של ישראל

ישראל היא מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בחשיבותה הדתית וביופייה שאין להכחישו. ובין כל עריה, חיפה בולטת כיעד…

לחקור את חיפה: העיר התוססת של ישראל

לחקור את חיפה: פנינה תרבותית בצפון הארץ

חיפה היא עיר שלעתים קרובות מאפילה על שכנותיה המוכרות יותר בישראל, כמו ירושלים ותל אביב. עם זאת, לפנינת…

לחקור את חיפה: פנינה תרבותית בצפון הארץ

עולם נערות הליווי: פיצוח המקצוע המסתורי והלא מובן

בחברה של היום, הנושא של שירותי ליווי ונערות ליווי נתקל לעתים קרובות במחלוקת ושיפוט. למרות היותו מקצוע בן…

עולם נערות הליווי: פיצוח המקצוע המסתורי והלא מובן