שאשתי טסה לכמה ימים…

שאשתי טסה לכמה ימים…

מספר מילים 300

כל השבוע חיכיתי ליום שישי, היום שאישתי טסה עם חברות למדריד. וכאשר היום הגיע התכנית יצאה לדרך. יצאתי לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב.

הבחורה השחרחורת טיפלה בי כפי שצריך. היא קודם כל ירדה על הברכיים ונתנה לי מציצה טובה. היא עבדה יפה עם הידיים, השפתיים והלשון ועשתה לי נעים. ואני עמדתי והסתכלתי עליה, ולאט לאט התמסרתי להנאה. כאשר גופי בחוסר שליטה החל להתנועע ולדחוף את הזין עמוק לתוך גרונה. היא מצצה וליקקה, מצצה ושפשפה. הקצב הלך והתגבר ואז היא גם החלה לעשותה הפסקות על מנת להכות עם הזין שלי כנגד שדייה העצומים. אבל מייד אחזתי בשערה ודחפתי שוב את הזין שלי לפה שלי. לא יכולתי להיפרד מההנאה הגדולה. הבחורה הזו ידעה איך למצוץ ולענג גבר.

אחרי דקות ארוכות של הנאה השכבתי אותה על המיטה. כבר לא הייתה לי שליטה, הזין שלי רצה לזיין. השכבתי אותה על הגב והיא פישקה את הרגליים. נעמדתי על ברכיי כאשר קרסולי שמוטים לאחור והתחלתי לזיין אותה. בתחילה אחזתי בירכה והרמתי אותו כלפי מעלה. אחר כך עם היד השנייה נשענתי על החזה שלה. נראה שלא היה לה נוח עם כל משקל גופי, אבל הזין שלי פשוט עשה מה שבא לו.

הזין שלי יצא ונכנס מתוך הכוס שלה, והיא גם שפשפה את הכוס בייד שלה וגנחה במהירות. שנינו היינו חרמנים ומיוזעים וזה באמת היה רגע מיוחד. כל הגוף שלה רטט מרוב עונג.

במהירות עברנו לדוגי. המזרן היה רך והמיטה כולה התנדנדה בקצב הזיון. אחזתי חזק במותניה וישבנה ונתתי חזק בבשרה. הרגשתי שכל החדר רועד. שמתי את רגלי צידי גופה, והתחלתי לזיין אותה בזווית אחרת, מה שגרם לה לגנוח יותר חזק.

הפלתי אותה על המיטה והתיישבתי ממש על התחת שלה, כאשר הזין שלי נכנס בין רגליה ישר אל תוך הכוס החם שלה. הרגשתי שכל הגוף שלי מתנדנד על התחת שלה. תוך שניות הרגשתי גלים של עונג בכל גופי.
לא יכולתי לעמוד בזה עוד ומשכתי את הזין החוצה. נתזים לבנים התיזו על ישבנה וגבה.

אני מעריץ מאמרים נוספים

ניווט במבוך ההתמכרות למין: הבנת סיבות השורש, אפשרויות הטיפול והדרך להחלמה

התמכרות למין, המכונה לעתים היפרסקסואליות או התנהגות מינית כפייתית, היא נושא מורכב ולעתים קרובות לא מובן. בעוד…

ניווט במבוך ההתמכרות למין: הבנת סיבות השורש, אפשרויות הטיפול והדרך להחלמה

לגלות את הקסם התוסס והמגוון של תל אביב: העיר שלא ישנה לעולם

ממוקמת על חוף הים התיכון בישראל, תל אביב היא עיר שכובשת ללא מאמץ את ליבם של כל…

לגלות את הקסם התוסס והמגוון של תל אביב: העיר שלא ישנה לעולם

לחקור את העולם המפתה של פנטזיות ארוטיות

פנטזיות ארוטיות היו מקור לקסם ולמחלוקת לאורך ההיסטוריה. ממיתוסים וספרות עתיקים ועד לתקשורת המודרנית, נושא התשוקות המיניות…

לחקור את העולם המפתה של פנטזיות ארוטיות