תנוחות סקס שגברים אוהבים במיוחד

תנוחות סקס שגברים אוהבים במיוחד

מספר מילים 459

סקס הוא חלק מכריע בכל מערכת יחסים רומנטית שיכולה לעזור לחזק את הקשר הרגשי והפיזי בין בני זוג. בעוד שלכל אדם יש העדפות משלו בחדר המיטות, ישנן תנוחות מין מסוימות שנוטות להיות פופולריות יותר בקרב גברים. תנוחות אלה לא רק מספקות הנאה עצומה, אלא גם מאפשרות לגברים להרגיש חזקים ובשליטה. אז הנה כמה תנוחות סקס שגברים אוהבים במיוחד.

1. תנוחת Cowgirl
Cowgirl היא המועדפת ביותר בקרב גברים מכיוון שהיא מאפשרת להם ליהנות מהנוף של בן זוגם למעלה. תנוחה זו מעניקה לגברים תחושה של כוח ושליטה מכיוון שהם יכולים להירגע ולתת לבת זוגם להוביל. זה גם מאפשר חדירה עמוקה יותר ונותן לאישה שליטה על הקצב והעומק של כל דחף. בנוסף, הגבר יכול לשחק עם השדיים של בת זוגו ולגרות את הדגדגן שלה בזמן שהיא רוכבת עליו, מה שהופך את זה win-win עבור שני בני הזוג.

2. Missionary
העמדה המיסיונרית היא עמדה קלאסית שעמדה במבחן הזמן. גברים אוהבים תנוחה זו מכיוון שהיא מאפשרת להם להיות בשליטה מלאה על הדחיפה ומספקת אינטימיות מקסימלית עם בת זוגם. קשר העין, היכולת להתנשק והמגע עור לעור בתנוחה זו הופכים אותה לחוויה מהנה ביותר עבור גברים. זה גם מאפשר חדירה עמוקה, והגבר יכול בקלות לגרות את הדגדגן של בת זוגו עם ידיו או ויברטור.

3. דוגי סטייל
דוגי סטייל מועדף בקרב גברים מכיוון שהוא מספק את הגירוי הישיר והאינטנסיבי ביותר לשני בני הזוג. האיש יכול לחדור עמוק ולפגוע בנקודת הג'י ללא מאמץ במצב זה. המבט על הקימורים והגב של בן זוגם מוסיף גם הוא לגירוי החזותי של גברים. זה גם מאפשר חדירה עמוקה יותר ואת האפשרות הנוספת של מכות אשר יכול להיות מאוד מעורר עבור שני בני הזוג.

4. תנוחת כפיות
Spooning היא וריאציה של סגנון כלבלב המציע מקסימום אינטימיות וקרבה בין בני זוג. גברים אוהבים את התנוחה הזו מכיוון שהיא מאפשרת להם לחבק את הגוף של בת זוגם מאחור, מה שגורם להם להרגיש מחוברים ואינטימיים. זה גם מספק גישה קלה לגברים לגרות את השדיים והדגדגן של בת זוגם תוך הרגשת העונג של חדירה עמוקה.

5. Reverse cowgirl
בדומה לקאוגירל, תנוחת הקאוגירל ההפוכה מועדפת על ידי גברים מכיוון שהיא מאפשרת להם להתפעל מהקימורים של בת זוגם, במיוחד מאחוריהם. תנוחה זו מציעה גם חדירה עמוקה יותר ומעניקה לאישה שליטה, ומאפשרת לה לנוע בקצב ובזווית שלה. גברים אוהבים גם את תחושת המשקל של בת זוגם ואת הנוף של הגב והישבן שלה בתנוחה זו.

6. 69
עמדת 69 היא win-win לשני בני הזוג מכיוון שהיא מאפשרת להם לתת ולקבל הנאה בו זמנית. גברים אוהבים את התנוחה הזו מכיוון שהיא מציעה תחושה של שוויון והנאה הדדית. זה גם מאפשר גירוי מקסימלי לאיברי המין של שני בני הזוג, מה שמוביל לאורגזמות אינטנסיביות.

לסיכום, בעוד שאלו חלק מתנוחות המין שגברים אוהבים במיוחד, ההעדפות ונקודות ההנאה של כל אדם הן ייחודיות. תקשורת והתנסות בתנוחות שונות הן המפתח למציאת מה שעובד הכי טוב עבורך ועבור בן זוגך. זכרו לשים בראש סדר העדיפויות הסכמה, אינטימיות והנאה בכל מפגש מיני, ותיהנו מהחוויה יחד.

אני מעריץ מאמרים נוספים

גלו את עולם הזוהר של נערות ליווי בישראל

אם אתם מתכננים טיול לישראל, אז מחכה לכם פינוק. לא רק שהמדינה היפה הזו ספוגה בהיסטוריה ותרבות, אלא שהיא…

גלו את עולם הזוהר של נערות ליווי בישראל

תל אביב היא עיר תוססת

תל אביב היא עיר תוססת ושוקקת, הידועה בחופיה היפים, בתרבות הקוסמופוליטית ובחיי הלילה התוססים שלה. זהו גם יעד פופולרי…

תל אביב היא עיר תוססת

חיפה, ישראל ידועה בנופים המדהימים

חיפה, ישראל ידועה בנופים המדהימים שלה, התרבות העשירה וחיי הלילה התוססים שלה. וחלק מרכזי בסצנת חיי הלילה של העיר…

חיפה, ישראל ידועה בנופים המדהימים